Klantcontact is voor elk merk belangrijk, want goede service of een passend aanbod kan een merk maken of breken. Samen met Soleo zorgen merken ervoor dat hun klantcontact goed geregeld is.
Dat betekent dat wij ervoor zorgen dat klanten ook ’s avonds nog een vraag kan stellen. Of in het weekend. Dat wij iemand helpen met een vraag over een zorgverzekering Dat we zorgen dat iemand de factuur begrijpt of dat de afspraak met de monteur verzet wordt.
Soleo is magisch goed in klantcontact, juist omdat dit onze specialiteit is. De focus van onze opdrachtgevers ligt daardoor op waar zij goed in zijn: het leveren van fantastische producten en diensten.
Soleo werkt voor veel verschillende klanten en markten. Veel merken ken je, maar bij een aantal denk je vast: “Hé, doet Soleo dat ook?”
Voor onze collega’s biedt dat veel voordelen. Je kan kiezen voor veel afwisseling, maar specialiseren is ook een optie. Kijk maar eens naar de verschillende markten waarvoor we bij Soleo werken.
Bekijk alle vacaturesHeb ik wel de juiste maat gekozen en wanneer komt het pakket aan? Verschillende modemerken rekenen op Soleo om hun klanten goed te helpen bij (en na) een aankoop.
Hulp bij het kiezen van de juiste zorgverzekering of een vraag over een vergoeding of declaratie van bijvoorbeeld VGZ. De specialisten van Soleo geven duidelijk antwoord.
Klantenservice VGZTelecom en internetproviders hebben vaak contact met hun klanten. Een nieuwe aansluiting, technische ondersteuning en nieuwe diensten zijn bijvoorbeeld reden voor een gesprek.
Je bestelt liever bij een webshop die goed bereikbaar is. Wel zo handig als je een vraag hebt over een product of retourzending. Dat regelt Soleo.
Een afspraak maken voor een monteur, hulp met een software programma of een technisch advies geven. Ook daarvoor kun je bij Soleo aan de slag
Voor kranten en tijdschriften helpen we mensen met het afsluiten van een nieuw abonnement of een aanpassing.
We werken voor verschillende loterijen die met het geld dat zij verdienen goede doelen sponsoren. Als je een lot koopt of je wilt een adreswijzigingen doorvoeren heb je vaak iemand van Soleo aan de lijn.
Winkeliers met een pinautomaat moeten bij vragen snel antwoord hebben. De specialisten van Soleo zorgen ervoor dat zij veilig en betrouwbaar af kunnen rekenen.
Een bandenwissel inplannen of sta je met je vrachtwagen langs de weg met pech? Voor verschillende merken zorgt Soleo ervoor dat zij altijd bereikbaar zijn.
Vanuit een aantal Soleo locaties werken speciale teams aan business-to-business projecten. Andere gesprekken, andere doelen. Hier werken mensen met zakelijke ervaring. Daardoor krijg je hier veel ruimte om zelf jouw werkzaamheden in te delen.
Misschien zegt het je nog niks, maar als je straks bij Soleo werkt ken je deze termen. Word je gebeld, inbound, of bel je zelf, outbound. Soms denken mensen dat dit hetzelfde is als service of sales. Als je gebeld wordt is het service, als je belt is het sales. Maar dat klopt niet. We kunnen klanten zelf opbellen voor het plannen van een periodieke afspraak, proactieve service. Of klanten bellen ons met een vraag over een bepaald product en hoe mooi is het dan dat jij direct de deal kunt rondmaken voor die klant.
Happy calls noemen wij dat, omdat we de klant hier blij mee maken. Outbound, maar geen sales. Maar tegelijkertijd is inbound ook wel eens sales. Iemand start een chat op een website om hulp te krijgen bij de juiste keuze. Dé kans om iemand te helpen bij een aankoop. Goede service verlenen gaat dus vaak hand in hand met sales.