Onze cultuur

Magisch goed in klantcontact

Klantcontact is mensenwerk en daar kun jij een belangrijke rol in spelen. Iedereen die bij Soleo werkt, werkt aan hetzelfde doel; het beste klantcontact bieden. Dat komt dan ook terug in onze kernwaarden en missie.

 

Een compliment ontvangen vinden veel mensen moeilijk. Nou vandaag niet hoor! 
Wat fijn dat jij er bent! 
Ik vind jou een top-collega! 
Met jou werken maakt van elke dag een feestje!
En zo kunnen we nog wel even doorgaan 😊

#compliment #waardering #workfun
Opdrachtgever blij
Wij taart
Iedereen blij

#workfun #waardering #taart #klantcontact
Keigezellig met carnaval, zeker als Leonie en Lisa even wat lekkers langs komen brengen op kantoor❤️🤍💛

Have fun ladies, en alle collega’s die gezellig gaan feesten 🥳 🎉

#workfun #feessie #carnaval #worstenbroodjes #kaasbroodje
Of de nieuwjaarsborrel gezellig was? Ja natuurlijk 🥂🤩🎉

#happynewyear #borreltime #party #workfun

Snel je sollicitatie sturen?
Geen probleem. Stuur ons nu een open sollicitatie en ga direct aan de slag!

Waar wij voor staan

Kernwaarden

Onze 5 kernwaarden geven aan wat wij belangrijk vinden bij Soleo, waar wij als team voor staan. Ze geven richting aan wat we doen en hoe we dat doen. Bijvoorbeeld hoe jij succesvol kan zijn bij Soleo. Zie jij jezelf hierin?

Passie

Wij hebben passie voor klantcontact, dat is wat ons bindt en een tevreden klant is waar het om draait.

Jij bent gedreven en vindt het leuk om écht contact te maken. Zowel met collega’s als met klanten. Daar krijg jij energie van. Die energie zorgt ervoor dat je iedere klant goed kunt helpen en adviseren. Jouw collega’s en je (team)manager gaan met dezelfde passie aan de slag.

 

Professioneel

Je wilt je werk gewoon goed doen. Dat klinkt logisch maar is super belangrijk. Het betekent namelijk dat je blijft leren, je afspraken nakomt en je best doet. Soleo helpt jou dan om je verder te ontwikkelen.

We verwachten namelijk niet dat je alles alleen doet. Als jij de passie hebt en je inzet, helpen wij jou groeien. Je wordt getraind, krijgt tips van je (team)manager of coach en groeit uit tot een ware professional.

 

Persoonlijk

Bij Soleo kan iedereen zichzelf zijn. Daarom vinden wij respect heel belangrijk. Bij Soleo werken mensen van alle leeftijden en iedereen heeft zijn eigen geschiedenis. Net als de mensen met wie wij dagelijks contact hebben. Juist omdat we zo verschillend zijn kunnen we hen zo goed helpen. En elkaar natuurlijk ook.

We kijken daarom naar jou als mens. Wat past goed bij jou? Hoe kunnen wij jou helpen ontwikkelen? Bijna al onze teamleiders zijn doorgegroeid binnen Soleo en weten waar je tegenaan kan lopen. Zij helpen jou om de volgende stap te zetten.

Pro-actief

Durf jij kansen te pakken? Geef je goede tips aan je collega’s? Weet jij wat er moet gebeuren? Bij Soleo zijn er veel kansen. Kansen om te leren. Kansen om je te ontwikkelen. Kansen om goed te verdienen. En als je de kans krijgt, moet je hem wel grijpen!

Dat begint bij iets simpels: Als jij iets spot dat beter kan, dan meld je dat. Een manier om een klant beter te helpen bijvoorbeeld. Of een aanpassing aan de kennisbank die jou en je collega’s tijd scheelt. Daarmee maak jij het verschil.

Plezier

Een baan is niet alleen maar leuk, toch wij vinden plezier in je werk erg belangrijk. Plezier betekent ook niet voor iedereen hetzelfde. Daarom organiseren we verschillende activiteiten zoals een spelletje in de pauze, een leuke wedstrijd onder of na werktijd, een gezellige borrel of teamuitje. Dat doen we natuurlijk niet alleen in de Nationale Klantcontact Week, het hele jaar door zijn we actief. Bij Soleo maken we er samen wat van.

Plezier vraagt ook om afwisseling. Soleo werkt gelukkig voor veel verschillende opdrachtgevers dus dat is niet zo moeilijk. Stap jij na een tijd liever over naar een ander project. Of word je juist specialist of vraagbaak en duik je dieper in een project? Wat plezier voor jou betekent leren we graag. Samen bepalen we wat het best bij jou past en waar jij blij van wordt.

warriors state GIF

 

Missie van Soleo

“Wij bieden het beste klantcontact, waarbij klantbeleving, menselijkheid en technische ondersteuning samen gaan. Soleo investeert in de ontwikkeling van medewerkers en de toegepaste techniek en neemt haar verantwoordelijkheid om een positieve bijdrage aan de maatschappij te leveren.”

 

"De eerst week is natuurlijk altijd even zoeken, dat had ik toen ook. Nieuw team, nieuwe werkplek. Daarom probeer ik altijd wat tijd voor een nieuwe collega te maken!"
Rieneke
Klinkt dit als een bedrijf waar jij wilt werken?

Bekijk de vacatures

Bekijk alle vacatures