Op zoek naar een afwisselende baan in een professioneel en gezellig team?
Help mensen met het juiste antwoord en advies of laat je verkoop skills zien bij Soleo Almere!
Soleo zoekt versterking! Wij zoeken nieuwe werknemers die vloeiend Nederlands spreken. Binnen Soleo bieden we afwisselende banen in klantcontact aan die zowel fulltime als parttime ingevuld kunnen worden. Bij Soleo werken we o.a. voor een zorgverzekeraar, goede doelen, energieleverancier, incassobureau enzovoort. We bieden telefonisch ondersteuning bij moeilijke vraagstukken of werven nieuwe leden/klanten. Binnen de vestiging Almere hebben we vacatures met verschillende specificaties en verwachtingen. Samen bepalen we welke vacature het best overeenkomt met jouw wensen en onze eisen.
Benieuwd naar de mogelijkheden die wij bieden?
Heb jij weinig tot geen ervaring in de callcenter branche maar ben je toch geïnteresseerd in het vak? Of het nu gaat om een klantenservice baan of een meer commerciële functie, je communicatie skills zijn heel belangrijk. Soleo biedt hulp en ondersteuning tijdens het “inwerk” proces en we leiden je op tot een gekwalificeerde klantcontact medewerker.
Solliciteer bij Soleo en samen bepalen wij welke functie het beste bij jou past!
Heb jij al ervaring in klantcontact en zoek jij een nieuwe uitdaging? Dan ben jij bij Soleo aan het juiste adres. Bij Soleo bieden we de kans om waardevolle interacties te hebben met klanten uit diverse sectoren, waardoor jouw professionele ontwikkeling wordt gestimuleerd. Bovendien openen wij bij Soleo de deur naar aantrekkelijke groei- en doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf. Vanuit Soleo Almere bieden wij verschillende vacatures aan en helpen wij jou met het kiezen van de vacature die bij jou past.
Jouw carrière verder doorzetten bij Soleo?
Een afwisselende baan waarin je jouw talent op service of commercieel gebied verder kan ontwikkelen en aan je communicatie skills werkt.
Afhankelijk van het project of de opdrachtgever gelden er specifieke eisen, algemeen verwachten wij van jou:
“Het motiveren van mijn team vind ik belangrijk én leuk. Samen met onze teamcoach zorgen we ervoor dat alle adviseurs hun werk goed doen.
Want daar begint kwaliteit mee. Veel mensen denken dat het bij callcenterwerk vooral draait om snelheid en efficiëntie, maar in dit project is het belangrijkste dat de klant goed geholpen is. We zorgen er dus voor dat iedereen weet welke vragen ze moeten stellen en waar ze alle informatie kunnen vinden om een klant te kunnen helpen. Pas als dat goed zit kijken we naar verbetermogelijkheden. En die zijn er natuurlijk altijd, daardoor blijft dit werk leuk en uitdagend.”
Dominic van den Bos, Senior Teammanager bij Soleo
Wil je meer lezen over Dominic en het werken voor VGZ?