Fulltime, Parttime
Klantenservice Medewerker voor Iddink studiematerialen
Den BoschMeer informatie
Over de vacature
Zet jij altijd net dat stapje extra om iemand te helpen? Ben je pas tevreden als de klant tevreden is? Dan is een functie als klantenservice medewerker iets voor jou.
Ons gezellige contact center in Den Bosch gaat verder uitbreiden, wellicht met jou. Heb jij ervaring in klantcontact of op een klantenservice, of wil je die ervaring graag opdoen? Lees snel verder en kom werken bij Soleo Den Bosch.
Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag voor Iddink, dé partner voor scholen, ouders en leerlingen op het gebied van educatieve dienstverlening. Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor ouders en leerlingen met vragen over hun leermiddelen. Denk hierbij aan vragen over het inleveren van boeken, de bestellingen of de levering van leermiddelen maar ook over inlogproblemen of missende items. Door een gedegen training weet jij antwoord op al die vragen te geven en beantwoord jij de vragen via telefoon, WhatsApp en/of mail – altijd met een empathische en oplossingsgerichte houding.
Jouw taken op een rijtje:
- Beantwoorden van klantvragen via telefoon, WhatsApp en webformulieren
- Goed luisteren, doorvragen en samenvatten (LSD-techniek)
- Signaleren van veelvoorkomende vragen of problemen en dit terugkoppelen zodat het proces verbeterd kan worden
- Actief bijdragen aan het verbeteren van onze centrale kennisbank
- Meedenken met de klant én met het team
Wie zoeken wij?
Je bent empathisch, communicatief sterk en je haalt energie uit het écht helpen van mensen. Je weet hoe je structuur aanbrengt in een gesprek en laat je niet snel uit het veld slaan. Ervaring met klantcontact is mooi meegenomen, maar belangrijker is dat je leergierig en betrokken bent. Je zoekt een baan voor minimaal 20 uur per week.
Verder beschik jij over:
- Minimaal MBO4 werk- en denkniveau (verkregen door opleiding of werkervaring)
- Ervaring of affiniteit met klantcontact
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel spreken als schrijven
- Een rustige, duidelijke telefoonstem en vlotte schrijfstijl voor WhatsApp-berichten
- Oog voor signalen en bereidheid om die actief te delen met je team
- Flexibiliteit: je bent beschikbaar tijdens ons drukke zomerseizoen (juni t/m september)
Wat bieden wij jou?
- Een betekenisvolle (bij)baan waarbij je direct iets betekent voor ouders en leerlingen
- Een collegiaal team dat samenwerkt en elkaar ondersteunt
- Goede begeleiding en training in gespreksvaardigheden en systemen
- Een marktconform salaris met een uurloon vanaf 14,58 bruto excl. 8% vakantiegeld
- Flexibele werktijden, parttime of fulltime
- Reiskosten als je meer dan 10km van kantoor woont
- Een “bring-a-friend” bonus van €500,- bij het aandragen van een nieuwe collega
Werkdagen en tijden
De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 17:00. Tijdens piekmomenten kunnen we de openingstijden van de klantenservice verruimen naar de avonden tot 20:00 en op zaterdag overdag. Ons callcenter is gunstig gelegen nabij de A2. Bij het pand is voldoende gratis parkeergelegenheid en kom je met het OV dan stopt bus 6 vlakbij.
Solliciteren?
Ben jij de Klantenservice Medewerker die wij zoeken? Solliciteer vandaag nog met een (korte) motivatie en je CV. Soledad neemt zo snel mogelijk contact met je op!